Kurzusleírás

Bevezetés

  • Mi az Autodesk 3ds Max, és miért érdemes használni?
  • 3ds Max vs más 3D szoftver
  • A 3ds Max funkcióinak és architektúrájának áttekintése
  • A Fejlesztési Környezet kialakítása

Elkezdeni

  • Új projekt létrehozása és mentése
  • A felhasználói felület és a navigáció felfedezése
  • A felhasználói felület és a beállítások testreszabása
  • A súgó és a dokumentáció használata

3D Modeling

  • 3D modellezési fogalmak és terminológia megértése
  • 3D objektumok létrehozása és szerkesztése
  • 3D objektumok módosítása és manipulálása
  • 3D objektumok finomítása és optimalizálása

3D textúra és árnyékolás

  • A 3D textúra és árnyékolás fogalmainak és terminológiájának megértése
  • Színek, textúrák és effektusok alkalmazása 3D objektumokra
  • Anyagok, térképek készítése, kezelése
  • UV-fények kibontása és szerkesztése

3D világítás és kamerák

  • A 3D világítás és kamera fogalmainak és terminológiájának megértése
  • A helyszín beállítása fényekkel és kamerákkal
  • Fény- és kameratulajdonságok és effektusok vezérlése és módosítása
  • Háttér, köd, légkör stb. hozzáadása.

3D Animation

  • A 3D animáció fogalmainak és terminológiájának megértése
  • 3D objektumok animálása, kulcskockák, görbék és pályák létrehozása
  • Az animáció szerkesztése, finomítása
  • Másodlagos animáció és dinamika hozzáadása

3D renderelés

  • A 3D renderelés fogalmainak és terminológiájának megértése
  • A jelenet renderelése és a kép vagy videó exportálása
  • A renderelés minőségének és teljesítményének beállítása
  • Utófeldolgozási effektusok hozzáadása

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Számítógépes grafikai alapismeretek és 3D modellezési koncepciók
  • Windows operációs rendszer és fájlkezelés ismerete

Közönség

  • Grafikai tervezők
  • Művészek
 14 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (4)

Rokon tanfolyam

Rokon kategóriák