Kurzusleírás

1. modul: Az Adobe Marketo Engage alapjai

  • Bevezetés a platformba és felhasználói felületébe
  • A marketing automációs rendszerek alapjai és potenciális ügyfelek élettartamának kezelése
  • Potenciális ügyfelek, számlák és csoportok hatékony kezelése
  • Intelligens szegmentációk és dinamikus listák létrehozása

2. modul: Kampány tervezés és alapvető automácia

  • E-mail programok és webes űrlapok konfigurálása
  • Landing pages és dinamikus tartalmi blokkok létrehozása
  • Automatizált munkafolyamatok kialakítása, például dróp kampányok
  • Kampány teljesítményének mérése és eredmények optimalizálása

3. modul: Haladó automácia és személyre szabás

  • Több csatornos növelési programok tervezése (e-mail, közösségi média, web)
  • Tokenek és fragmentek alkalmazása a tartalom újrafelhasználására és konszisztencia érdekében
  • Mesterséges intelligencia-meghajtott személyre szabás alkalmazása az Adobe Sensei segítségével
  • CRM rendszerek, például Salesforce és Microsoft Dynamics integrálása

4. modul: Adatelemzés és adatkezelés

  • Ikonok és teljesítményjelentések létrehozása
  • Több csatornos attribúció megértése és ROI kiszámítása
  • Adatkezelési szabályok implementálása és biztonsági megfelelőség biztosítása
  • Legjobb gyakorlatok alkalmazása oktatási és kereskedelmi marketing kampányokhoz

5. modul: Gyakorló műhely – Kampány szimuláció

  • Valós kampány beállítása az oktatás területén
  • Automatizált munkafolyamatok kialakítása diákok kommunikációja és következtetése érdekében
  • Eredmények kiértékelése és bemutatása a kampány célok alapján

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a digitális marketing és CRM fogalmairól
  • Ismeret az e-mail marketing és potenciális ügyfelek kezelési munkafolyamatairól
  • Érdeklődés az automációs és adatmeghajtott marketing stratégiai megoldások felé

Célcsoport

  • Tanárok és marketing szakemberek a Kereskedelmi Mérnöki Iskola részére
  • Marketing automációs szakemberek és CRM koordinátorok
  • Oktatási intézményekben dolgozó, a kommunikáció, az elérkezési kör és a beiratkozási marketingért felelős alkalmazottak
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák