Kurzusleírás

Első óra: Bevezetés a SharePoint-be

Mi az a SharePoint és milyen kulcsszereplője?

SharePoint oldal típusai: Csapatoldalak versus Communication oldalak

SharePoint navigálása: menük, lapok és fő szakaszok

Jogosultságok és felhasználói kezelés

Hogyan integrálódik a SharePoint a többi Microsoft 365 alkalmazással


Második óra: Dokumentumkönyvtárak a SharePoint-ben

Dokumentumkönyvtár létrehozása és testreszabása

Verziókezelés és dokumentumváltozások története

Jogosultságok kezelése dokumentumkönyvtárakban

Adattagok használata a dokumentumok szervezésére és keresésére

Dokumentumjelenlegi munkafolyamatok automatizálása


Harmadik óra: SharePoint listák

Mi a SharePoint listák és mi a különbségük a könyvtárakhoz képest?

Egyedi listák létrehozása és sablonok használata

Összeműködés listanézetek, szűrők és csoportosítás segítségével

Számolási és feltételes oszlopok használata

SharePoint listák integrálása a Power BI-vel a jelentéshez


Negyedik óra: SharePoint és Power Automate

Dokumentumhoz tartozó jóváhagyási folyamat építése

Értesítések automatizálása a könyvtárak és listák változásaihoz

Űrlapadatok küldése (Microsoft Űrlapokból) a SharePoint-be

Adatok szinkronizálása a SharePoint és más alkalmazások (pl. Excel, Planner) között

Hibák és kivételek kezelése a folyamatokban


Ötödik óra: SharePoint és Power Apps

Canvas alkalmazás létrehozása egy SharePoint listán alapulva

SharePoint adatok közvetlen bevitele és frissítése a Power Appsból

Űrlapok testreszabása listákhoz és könyvtárakhoz

Power Apps komponensek használata előrehaladott interakciókhoz

Az alkalmazás közzététele és megosztása felhasználókkal


Hatodik óra: Projekt áttekintése

SharePoint-vel készített projekt bemutatása

Jogosultságbeállítások és oldalstruktúra áttekintése

Power Automate-val épített automatizált folyamatok optimalizálása

Résztvevők visszajelzése a megoldásról

Javítások javaslata a jövőbeli implementációkhoz


Követelmények

Célcélközség:

Csoportvezetők és üzleti felhasználók, akik kezelik vagy hozzájárulnak a SharePoint tartalomhoz.

Projektkoordinátorok, HR, marketing vagy műveleti szakemberek, akik dokumentumfolyamatokban vesznek részt.

IT szakemberek, akik belső felhasználók támogatására vagy a Microsoft 365 környezet beállítására specializálódnak.

Akik érdeklődnek az üzleti folyamatok automatizálásáért a Microsoft 365 eszközök használatával.
 


Előfeltételek:

Alapvető digitális tudás: A résztvevők biztonsággal használhassák a webböngészőket és a Microsoft Office eszközöket (pl. Outlook, Word, Excel).

Microsoft 365 ismeret: Korábbi tapasztalat a Microsoft Teams vagy OneDrive használatából előnyös, de nem kötelező.

Nincs szükség programozási ismeretekre: Ez a kurzus nem technikai felhasználók számára készült, bár néhány opcionális gyakorlat logikai építésbe támaszkodik a Power Automate és Power Apps használatával.

 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák