Kurzusleírás
Első óra: Bevezetés a SharePoint-be
Mi az a SharePoint és milyen kulcsszereplője?
SharePoint oldal típusai: Csapatoldalak versus Communication oldalak
SharePoint navigálása: menük, lapok és fő szakaszok
Jogosultságok és felhasználói kezelés
Hogyan integrálódik a SharePoint a többi Microsoft 365 alkalmazással
Második óra: Dokumentumkönyvtárak a SharePoint-ben
Dokumentumkönyvtár létrehozása és testreszabása
Verziókezelés és dokumentumváltozások története
Jogosultságok kezelése dokumentumkönyvtárakban
Adattagok használata a dokumentumok szervezésére és keresésére
Dokumentumjelenlegi munkafolyamatok automatizálása
Harmadik óra: SharePoint listák
Mi a SharePoint listák és mi a különbségük a könyvtárakhoz képest?
Egyedi listák létrehozása és sablonok használata
Összeműködés listanézetek, szűrők és csoportosítás segítségével
Számolási és feltételes oszlopok használata
SharePoint listák integrálása a Power BI-vel a jelentéshez
Negyedik óra: SharePoint és Power Automate
Dokumentumhoz tartozó jóváhagyási folyamat építése
Értesítések automatizálása a könyvtárak és listák változásaihoz
Űrlapadatok küldése (Microsoft Űrlapokból) a SharePoint-be
Adatok szinkronizálása a SharePoint és más alkalmazások (pl. Excel, Planner) között
Hibák és kivételek kezelése a folyamatokban
Ötödik óra: SharePoint és Power Apps
Canvas alkalmazás létrehozása egy SharePoint listán alapulva
SharePoint adatok közvetlen bevitele és frissítése a Power Appsból
Űrlapok testreszabása listákhoz és könyvtárakhoz
Power Apps komponensek használata előrehaladott interakciókhoz
Az alkalmazás közzététele és megosztása felhasználókkal
Hatodik óra: Projekt áttekintése
SharePoint-vel készített projekt bemutatása
Jogosultságbeállítások és oldalstruktúra áttekintése
Power Automate-val épített automatizált folyamatok optimalizálása
Résztvevők visszajelzése a megoldásról
Javítások javaslata a jövőbeli implementációkhoz
Követelmények
Célcélközség:
Csoportvezetők és üzleti felhasználók, akik kezelik vagy hozzájárulnak a SharePoint tartalomhoz.
Projektkoordinátorok, HR, marketing vagy műveleti szakemberek, akik dokumentumfolyamatokban vesznek részt.
IT szakemberek, akik belső felhasználók támogatására vagy a Microsoft 365 környezet beállítására specializálódnak.
Akik érdeklődnek az üzleti folyamatok automatizálásáért a Microsoft 365 eszközök használatával.
Előfeltételek:
Alapvető digitális tudás: A résztvevők biztonsággal használhassák a webböngészőket és a Microsoft Office eszközöket (pl. Outlook, Word, Excel).
Microsoft 365 ismeret: Korábbi tapasztalat a Microsoft Teams vagy OneDrive használatából előnyös, de nem kötelező.
Nincs szükség programozási ismeretekre: Ez a kurzus nem technikai felhasználók számára készült, bár néhány opcionális gyakorlat logikai építésbe támaszkodik a Power Automate és Power Apps használatával.
Vélemények (2)
Az volt a célja, hogy nagyobb képet adjon nekünk, és ez sikerült is.
Kai - Dutch Ministry of Defence
Kurzus - SharePoint Site Collection Administration
Gépi fordítás
Sok részletes információ
Peter Terpstra - Jongia Mixing Technology
Kurzus - SharePoint Owner and Administrator
Gépi fordítás