Kurzusleírás

Költség és költségvetés karbantartási rendelésekben Management

  • Anyagok, munkabér, és külső szolgáltatásokhoz kapcsolódó költségek követése
  • Rendelési költségbontások és költségközpontok elemzése
  • Lezárási szabályok és költségvetés ellenőrzés használata

Szabványos jelentések és egyedi jelentések készítése

  • Szabványos SAP PM jelentések és lekérdezések használata
  • Egyedi jelentések készítése választékváltozatok és elrendezések segítségével
  • Adatok exportálása és vizualizálása Excel-ben vagy BI eszközökben

Fontosabb karbantartási mutatók (KPI) elemzése

  • KPI-k (MTTR, MTBF, hátralék, stb.) meghatározása és monitorozása
  • Teljesítmény követéshez dashboardek és diagramok használata
  • Adatok átfúrása az okok megismerése érdekében

Integráció más SAP modulokkal (MM, FI)

  • Karbantartás (PM) kapcsolata Anyag Management (MM) modulokkal a készletkövetéshez
  • Kapcsolódás Finance (FI) modulokkal a költségbefogadás és jelentéskézés céljából
  • Stratégiai tervezéshez használatos modulon átnyúló adatok kezelése

Folyamatos javulás és folyamatoptimalizálás

  • Jelentések használata a hatékonyság és folyamatnyakak azonosításához
  • Visszajelzés-körök bevezetése a javulás követéséhez
  • Adat alapú karbantartási stratégiák létrehozása

Szervezeti felügyelet és stratégiai döntéshozatal

  • Adatok összevonása a vezérkari szintű látásmódokhoz
  • Üzleti célokkal egyeztetett KPI-k és jelentések tervezése
  • Megosztott mutatókon keresztül funkcióközönséges együttműködés előmozdítása

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • SAP PM Szint 3 befejezése vagy ekvivalens gyakorlati tapasztalat munkarendtervezős és -végrehajtás terén
  • Az alapvető SAP jelentési eszközök és navigáció ismerete

Célközönség

  • Tervező felügyelők
  • Karbantartási menedzserek
  • Fő döntéshozók és SAP PM kulcs felhasználók
 20 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák