Kurzusleírás

Rust bevezetése Game Development-hez

  • Áttekintés a játékfejlesztésről Rust-vel
  • Rust használatának előnyei a játékfejlesztésben
  • Bevezetés a Rust-beli játékfejlesztési keretrendszerekbe

Fejlesztőkörnyezet beállítása

  • Rust és Cargo telepítése
  • Rust fejlesztőkörnyezet konfigurálása
  • A játékfejlesztési keretrendszer és függőségek beállítása

Game Development alapjai Rust-vel

  • Áttekintés a játékfejlesztési fogalmakról
  • Entitások, komponensek és rendszerek a Rust-beli játékfejlesztésben
  • Játékciklusok és eseménykezelés Rust-ben

Grafikai Programming Rust-vel

  • Bevezetés a Rust-beli grafikai könyvtárakba és motorokba
  • 2D és 3D grafikák kezelése Rust-beli játékokban
  • Megjelenítési technikák és shader-ek Rust-ben

Játékmenet Programming Rust-ben

  • Játékmechanikák és logika implementálása Rust-vel
  • Bemeneti kezelés és játékosvezérlés Rust-beli játékokban
  • Fizikai simuláció és ütközésdetekció Rust-beli játékokban

Hangi és hanghatások Rust-beli játékokban

  • Hangkönyvtárak integrálása hanghatásokhoz és zenéhez Rust-beli játékokban
  • Hangi visszaadás és keverés implementálása Rust-beli játékokban

Felhasználói felületfejlesztés Rust-ben

  • Felhasználói felületek és menük létrehozása játékokhoz Rust-vel
  • Felhasználói bemeneti kezelés és interakció Rust-beli felhasználói felületeken
  • Felhasználói felület-tervezési elvek és legjobb gyakorlatok Rust-beli játékokhoz

Optimalizálás és teljesítmény Rust-beli játékokban

  • Profilozás és optimalizálás Rust játékkódok teljesítményéhez
  • Memóriakezelés és optimalizálási technikák Rust-ben
  • Technikák a képerdkiszorítás növelésére és a késleltetés csökkentésére Rust-beli játékokban

Hibakeresés és tesztelés Rust-beli játékokban

  • Eszközök és technikák Rust játékok hibakeresésére
  • Egységtesztelés és integrációs tesztelés Rust-beli játékfejlesztésben
  • Hiba és kivételkezelés Rust-beli játékokban

Rust játékok telepítése és terjesztése

  • Rust játékok csomagolása és terjesztése különböző platformokra
  • Telepítők és futtatható fájlok létrehozása Rust játékokhoz
  • Fontosabb szempontok a játéktelepítésnél és a kiadás utáni frissítéseknél

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • A programozási fogalmak alapismerete
  • Tapasztalat egy programozási nyelvvel (pl. C vagy C++)
  • Játékfejlesztési fogalmak ismerete segíti, de nem kötelező

Célközönség

  • Játékfejlesztők
  • Programozók, akik érdeklődnek a Rust használatáért a játékfejlesztésben
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák