Kurzusleírás

Bevezetés a Rust-ba a Game Development számára

  • A játékfejlesztés áttekintése a Rust segítségével
  • A Rust játékfejlesztési használatának előnyei
  • Bevezetés a játékfejlesztési keretrendszerekbe Rust

A Fejlesztési Környezet kialakítása

  • A Rust és a rakomány telepítése
  • A Rust fejlesztői környezet konfigurálása
  • A játékfejlesztési keretrendszer és függőségek beállítása

Game Development Alapok a Rust segítségével

  • A játékfejlesztési koncepciók áttekintése
  • Entitások, összetevők és rendszerek a Rust játékfejlesztésben
  • Játékhurkok és eseménykezelés a Rust-ben

Grafika Programming és Rust

  • Bevezetés a grafikus könyvtárakba és motorokba a Rust-ben
  • Munkavégzés 2D és 3D grafikával Rust játékokban
  • Renderelési technikák és shaderek a Rust-ben

Játékmenet Programming in Rust

  • Játékmechanika és logika megvalósítása a Rust segítségével
  • Bemenetkezelés és játékosvezérlés Rust játékokban
  • Fizikai szimuláció és ütközésészlelés Rust játékokban

Hang és hang a Rust játékokban

  • Audiokönyvtárak integrálása hangeffektusokhoz és zenéhez Rust játékokban
  • Hanglejátszás és keverés megvalósítása Rust játékokban

Felhasználói felület fejlesztés itt: Rust

  • Felhasználói felületek és menük létrehozása játékokhoz a Rust segítségével
  • Felhasználói bevitel és interakció kezelése Rust felhasználói felületen
  • UI tervezési elvek és legjobb gyakorlatok Rust játékokhoz

Optimalizálás és teljesítmény Rust játékokban

  • A Rust játékkód profilozása és optimalizálása a teljesítmény érdekében
  • Memóriakezelési és -optimalizálási technikák a Rust-ben
  • Technikák a képkockasebesség javítására és a késleltetés csökkentésére Rust játékokban

Hibakeresés és tesztelés Rust Játékok

  • Eszközök és technikák a játékok hibakereséséhez Rust
  • Egységtesztelés és integrációs tesztelés Rust játékfejlesztésben
  • Hibakezelés és kivételkezelés Rust játékban

Rust játékok telepítése és terjesztése

  • Játékok csomagolása és forgalmazása Rust különböző platformokra
  • Telepítők és végrehajtható fájlok létrehozása Rust játékokhoz
  • A játék üzembe helyezésével és a kiadás utáni frissítésekkel kapcsolatos szempontok

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A programozási fogalmak alapvető ismerete
  • Programozási nyelvben szerzett tapasztalat (például C vagy C++)
  • A játékfejlesztési koncepciók ismerete hasznos, de nem kötelező

Közönség

  • Játékfejlesztők
  • A játékfejlesztés iránt érdeklődő programozók Rust
 21 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (4)

Rokon tanfolyam

Combined C/C++, JAVA and Web Application Security

28 Hours

Advanced Java Security

21 Hours

Combined JAVA, PHP and Web Application Security

28 Hours

Standard Java Security

14 Hours

Rokon kategóriák