Kurzusleírás
Bevezetés a Rust-ba a Game Development számára
- A játékfejlesztés áttekintése a Rust segítségével
- A Rust játékfejlesztési használatának előnyei
- Bevezetés a játékfejlesztési keretrendszerekbe Rust
A Fejlesztési Környezet kialakítása
- A Rust és a rakomány telepítése
- A Rust fejlesztői környezet konfigurálása
- A játékfejlesztési keretrendszer és függőségek beállítása
Game Development Alapok a Rust segítségével
- A játékfejlesztési koncepciók áttekintése
- Entitások, összetevők és rendszerek a Rust játékfejlesztésben
- Játékhurkok és eseménykezelés a Rust-ben
Grafika Programming és Rust
- Bevezetés a grafikus könyvtárakba és motorokba a Rust-ben
- Munkavégzés 2D és 3D grafikával Rust játékokban
- Renderelési technikák és shaderek a Rust-ben
Játékmenet Programming in Rust
- Játékmechanika és logika megvalósítása a Rust segítségével
- Bemenetkezelés és játékosvezérlés Rust játékokban
- Fizikai szimuláció és ütközésészlelés Rust játékokban
Hang és hang a Rust játékokban
- Audiokönyvtárak integrálása hangeffektusokhoz és zenéhez Rust játékokban
- Hanglejátszás és keverés megvalósítása Rust játékokban
Felhasználói felület fejlesztés itt: Rust
- Felhasználói felületek és menük létrehozása játékokhoz a Rust segítségével
- Felhasználói bevitel és interakció kezelése Rust felhasználói felületen
- UI tervezési elvek és legjobb gyakorlatok Rust játékokhoz
Optimalizálás és teljesítmény Rust játékokban
- A Rust játékkód profilozása és optimalizálása a teljesítmény érdekében
- Memóriakezelési és -optimalizálási technikák a Rust-ben
- Technikák a képkockasebesség javítására és a késleltetés csökkentésére Rust játékokban
Hibakeresés és tesztelés Rust Játékok
- Eszközök és technikák a játékok hibakereséséhez Rust
- Egységtesztelés és integrációs tesztelés Rust játékfejlesztésben
- Hibakezelés és kivételkezelés Rust játékban
Rust játékok telepítése és terjesztése
- Játékok csomagolása és forgalmazása Rust különböző platformokra
- Telepítők és végrehajtható fájlok létrehozása Rust játékokhoz
- A játék üzembe helyezésével és a kiadás utáni frissítésekkel kapcsolatos szempontok
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- A programozási fogalmak alapvető ismerete
- Programozási nyelvben szerzett tapasztalat (például C vagy C++)
- A játékfejlesztési koncepciók ismerete hasznos, de nem kötelező
Közönség
- Játékfejlesztők
- A játékfejlesztés iránt érdeklődő programozók Rust
Vélemények (4)
A tréner tudása igen kiterjedt, elkötelezettsége a beszélgetés és a tudásátadás iránt óriási. Jó kapcsolat a résztvevőkkel. Nagyon jól előkészített anyagok, sok dia, gyakorlat leírások, remek felkészülés volt látható az edzésre.Az észrevételeim ellenére továbbra is nagyon jól értékelem az edzést. Észrevételeim csak kiegészítésül szolgálnak a nagyon jó színvonalú képzéshez. Véleményem szerint a C# terület résztvevőivel és a bevezetett korrekciókkal ideális szinten lehet a képzés ;-)
Sławek - Sonova Warsaw Service Center Sp z o o
Kurzus - Rust Programming
Machine Translated
Tetszettek az interaktív példák, amelyeken dolgoztunk, az oktató rendkívül tájékozott volt szinte minden témában, amivel kapcsolatban volt kérdésünk, és kiváló tanácsokat adott a valós felhasználási eseteinkhez a képzés egyes anyagaival kapcsolatban.
Tracy - GenesysGo
Kurzus - Rust Advanced
Machine Translated
Nagy mennyiségű gyakorlati tudás valós példákon bemutatva.
Kamil - Streamsoft Kraków
Kurzus - Java Advanced
Machine Translated
Folyamatosan erőltetve a változtatásokat, amikor a 3. napon kezdtem jobban eltévedni, mint korábban, és nehezebb volt gyorsan észrevenni a hibát, gyorsan meg tudtam nézni a legújabb változásokat és naprakész voltam az anyaggal
Paulina
Kurzus - Advanced Java Security
Machine Translated