Kurzusleírás

Bevezetés a Rust játékfejlesztésbe

  • Áttekintés a Rustban történő játékfejlesztéssel
  • A Rust használatának előnyei a játékfejlesztésben
  • Bevezetés a Rustban lévő játékfejlesztési keretrendszerekbe

A fejlesztési környezet beállítása

  • Rust és Cargo telepítése
  • A Rust fejlesztési környezet konfigurálása
  • A játékfejlesztési keretrendszer és függőségek beállítása

Alapvető játékfejlesztés a Rustban

  • Áttekintés a játékfejlesztési fogalmakról
  • Entitások, komponensek és rendszerek a Rustban történő játékfejlesztésben
  • Játéckörök és eseménykezelés a Rustban

Grafikai programozás a Rustban

  • Bevezetés a grafikus könyvtárakba és motorkönyvtárakba a Rustban
  • 2D és 3D grafika működése a Rust játékokban
  • Renderelési technikák és szházerek a Rustban

Játékmecanizmusok programozása a Rustban

  • A játkmecanizmusok és logika kódolása a Rustban
  • Bemeneti kezelés és játékos-vezérlés a Rust játékokban
  • Fizikai szimuláció és ütközéstérképezés a Rust játékokban

Hang és zene a Rust játékokban

  • Hangkönyvtárak integrálása hanghatásokhoz és zenéhez a Rust játékokban
  • Hangvisszaadás és keverés implementálása a Rust játékokban

Felhasználói felület fejlesztése a Rustban

  • Játék felhasználói felületek és menük készítése a Rustban
  • Felhasználói bemenet és interakció kezelése a Rust felhasználói felületeken
  • Felhasználói felület tervezési elvek és legjobb gyakorlatok a Rust játékokban

Optimalizálás és teljesítmény a Rust játékokban

  • Profilalkotás és optimalizálás a Rust játék kódja számára a teljesítmény érdekében
  • Memóriakezelési és optimalizálási technikák a Rustban
  • Keretsebesség javítása és késleltetés csökkentése a Rust játékokban

Hibaelhárítás és tesztelés a Rust játékokban

  • Eszközök és technikák a Rust játékok hibaelhárításához
  • Unit tesztelés és integrációs tesztelés a Rustban történő játékfejlesztésben
  • Hiba- és kivételkezelés a Rust játékokban

A Rust játékok központi telepítése és elosztása

  • Csomagolás és elosztás a Rust játékok különböző platformokra
  • Telepítők és futtatható fájlok létrehozása a Rust játékok számára
  • Figyelemre méltó pontok a játék központi telepítése és a kiadás utáni frissítések érdekében

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a programozás alapjairól
  • Tapasztalatok egy programozási nyelvvel (például C vagy C++)
  • Ismeret a játékfejlesztési fogalmakkal hasznos, de nem kötelező

Célcsoport

  • Játékfejlesztők
  • A Rust-ban történő játékfejlesztésre érdeklődő programozók
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák