Kurzusleírás

Bevezetés

QML Programming

  • QML szintaxis
  • Property binding
  • Qt Quick Globális Objektek

Qt Gyors Elements

  • Elemek, téglalapok, és szövegek
  • Képek
  • Jelzés és fogantyúk

A fejlesztési környezet előkészítése

  • Qt Quick telepítése és konfigurálása

QML Alapfogalmak

  • Egyszerű widget-ok építése
  • Egyszerű widget-ok megvalósítása
  • Források bevitele
  • QML-ben való nézetek használata
  • Tartalom kijelölők helyettesítése

Qt Gyors pozicionálás

  • Horogok használata
  • Pozicionálók, elrendezések és áramlások kezelése

Animations, átmenetek és átalakítások

  • Animációk és részecskék megvalósítása
  • Átmenetek használata
  • Átalakítások kezelése
  • Állapot és árnyékok alkalmazása

Qt Gyorsvezérlők és modulok

  • Qt Quick vezérlők használata widget-ok építéséhez
  • Qt Quick vezérlő widget-ok megvalósítása
  • Widget-okhoz saját stílusok létrehozása
  • Widget-en saját stílus használata

Irányítópult-alkalmazások és prototípusok

  • Az alkalmazás funkcióinak meghatározása
  • Komponensek és szerkezet alkalmazása
  • Fő UI hozzáadása
  • Alkalmazás váltó mechanizmus használata
  • Widget-ok és alkalmazás ablakok megvalósítása
  • Modellek létrehozása
  • UI téma hozzáadása
  • Az UI reaktívvá tétel

Összefoglalás, és következtetés

 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák