Kurzusleírás
Objektumorientált programozás szükségessége
Kísérlet a valós világ tükrözésére a programozásban
Az objektumorientált programozás kezdetei és fejlődése
Programowanie obiektowe a KISS és DRY szabályok szempontjából
Osztályok és objektumok
Eszmék és entitások Platón filozófiájában
Az osztályok szerepe
Osztályok megvalósítása objektumok segítségével
Osztályok, tulajdonságok és statikus módszerek
Elnevezési és kódolási konvenciók
Osztály elnevezés
Tulajdonságok és módszerek elnevezése
Csomagok és mappák elnevezése
Egyéb egyezmények
Osztályszerkezet
Tulajdonságok/mezők az objektum állapotának leírásaként
kiegészítők
Módszerek, mint a funkcionalitás megvalósítása
Osztályok modellezése, grafikus ábrázolása
- Követelményelemzés
- Osztályok és kapcsolatok szerkezetének modellezése
- Üzleti objektumok leírása
- EER diagramok
- Osztálydiagram UML
Objektumorientált programozási paradigmák
A paradigma fogalma
Hermetizálás
Absztrakció
Öröklés
Polimorfizmus
Az absztrakciós réteg tervezése és megvalósítása
Absztrakt osztályok
Interfészek
Jellemzők - Jellemzők
Beágyazott osztályok
Általános osztályok
Objektumok létrehozása
Objektumok létrehozásának módjai
A tervező szerepe
Gyári minta
Az osztályok közötti függőségek
Összevonás
Fogalmazás
Függőségek szétválasztása – szétválasztás
Dependency injekció, DIC tartályok
Közvetítő minta
Kódszervezés
Újrafelhasználható kód tervezése
Mappa szerkezete
Névterek, csomagok, modulok
Programowanie obiektowe és a teljesítmény
Memóriafoglalás objektumok számára
Szemetes
Tárgyak, destruktorok kifejezett eltávolítása
Munka referenciákkal
Reflexiós mechanizmus
Terület alkalmazása tükrözi
Információszerzés az osztályokról és objektumokról
A reflexió jelentősége a dokumentáció elkészítésében és a szoftvertesztelésben
Hibakezelés
Lehetséges hibakezelési modellek
Objektumorientált hibakezelési modell
A kivételek szerepe és az Exception osztály, a kivételek dobása és elkapása
Try-catch-final blokk, blokk beágyazás
Az objektum-orientált programozás antimintái
Túlzott osztályfelelősség, delegálási minta
Erős függőségek
Singleton és lehetséges problémák
Anémiás tartománymodell
Egyéb antiminták
Követelmények
A képzés résztvevőinek alapvető programozási ismeretekkel kell rendelkezniük.
Vélemények (4)
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Kurzus - Groovy Programming
Nagy mennyiségű gyakorlati tudás valós példákon bemutatva.
Kamil - Streamsoft Kraków
Kurzus - Java Advanced
Machine Translated
Folyamatosan erőltetve a változtatásokat, amikor a 3. napon kezdtem jobban eltévedni, mint korábban, és nehezebb volt gyorsan észrevenni a hibát, gyorsan meg tudtam nézni a legújabb változásokat és naprakész voltam az anyaggal
Paulina
Kurzus - Advanced Java Security
Machine Translated
Very good knowledge and character.