Kurzusleírás

Bevezetés

  • Microsoft 365 ekoszisztéma áttekintése
  • Access eszközök használata a felhőn és asztali alkalmazásokkal
  • Integrált termelési és együttműködési platformok előnyei

Microsoft Teams mesterkedése

  • Általános funkciók és felület áttekintése
  • Csapatok és csatornák hatékony létrehozása és szervezése
  • Megemlékezések, címkék és értesítések használata a kommunikáció javítására
  • Alkalmazások és eszközök integrálása Teams csatornákban
  • Találkozók időzítése és vezetése Teamsben
  • Találkozók során való együttműködés fehér táblával, képernyőosztással és szavazásokkal

Fájlok szervezése OneDrive-nel

  • Biztonságos fájl tárolás és hozzáférési ellenőrzések
  • Dokumentumok megosztása engedélybeállításokkal
  • Verziótörténet és dokumentum-visszaállítás
  • Adatok szervezése mappákkal és névkonvenciókkal
  • Megosztott dokumentumokon való valós idejű együttműködés

Hatékonyság növelése Outlook-vel

  • Beérkező üzenetek kezelése: kategóriák, szabályok és szűrők
  • Gyors válaszok, sablonok és zászlók használata
  • Találkozók időzítése és kezelése naptárintegrációval
  • Naptárak megosztása Outlook és Teams között

Összegzés és Következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a számítógép és az internet használatáról
  • Ismeret az általános irodai eszközök és a fájlkezelésről
  • Nem szükséges előzetes tapasztalat Microsoft 365 használatával

Célcsoport

  • Igazgatói munkatársak
  • Vállalati munkatársak, akik napi együttműködésre használják a Microsoft 365-t
  • Kommunikációra és időbeosztásra felelős csapat-tagok
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák