Kurzusleírás

Bevezetés

  • Áttekintés a Microsoft 365 ekoszisztémáról
  • Access eszközök használata felhőn és asztali alkalmazásokon keresztül
  • Az integrált termelési és együttműködési platformok előnyei

Microsoft Teams mesélése

  • Általános funkciók és felület áttekintése
  • Csoportok és csatornák hatékony létrehozása és szervezése
  • Megjegyzések, címkék és értesítések használata a kommunikáció javításához
  • Alkalmazások és eszközök integrálása a Teams csatornákba
  • Találkozók időzítése és megtartása a Teamsben
  • Fehérlap, képernyőmegosztás és szavazások használata a találkozók alatt

Fájlok szervezése OneDrive-val

  • Biztonságos fájltárolás és hozzáférési engedélyek
  • Dokumentumok megosztása engedélybeállításokkal
  • Verziótörténet és dokumentum visszaállítása
  • Adatok szervezése mappákkal és elnevezési szabályokkal
  • Megosztott dokumentumokon való valós időben történő együttműködés

Hatókonyabb munkavégzés Outlook-val

  • Postafiók kezelés: kategóriák, szabályok és szűrők
  • Gyors válaszok, sablonok és zászlók használata
  • Naptár integrációval történő találkozók időzítése és kezelése
  • Naptárok megosztása Outlook és Teams között

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógép és internet használat
  • Ismeret általános irodai eszközökkel és fájlkezeléssel
  • Nem szükséges előzetes tapasztalat Microsoft 365 használatában

Célcsoport

  • Adminisztrációs szakemberek
  • Vállalati dolgozók, akik napi munkájukban használják a Microsoft 365-öt
  • Kommunikációs és időbeosztással foglalkozó csapatok tagjai
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák