Kurzusleírás

Bevezetés

  • Guava áttekintése
  • Guava környezet beállítása

Alap Guava Segédprogramok

  • A null használata és elkerülése
  • Előfeltételek
  • Feltételes kudarcok
  • Rendelés
  • Objektum módszerek
  • Dobók

Gyűjtemények segédprogramok

  • Gyűjtemény típusai
  • Hasznossági osztályok
  • Kiterjesztési segédprogramok

Grafikonok

  • Guava gráf definíció és képességek
  • Grafikon típusok
  • Grafikonpéldányok felépítése
  • Változatlan és megváltoztathatatlan gráfok
  • Grafikon elemek
  • Könyvtári szerződések

Gyorsítótárazási segédprogramok

  • Népesség és kilakoltatás
  • Jellemzők

String Utilities

  • Asztalos és hasító
  • CharMatcher
  • Karakterkészletek
  • Case formátum

Primitív segédprogramok

  • Primitív tömbök
  • Általános közművek
  • Byte konverzió

Math Utilities

  • Integrál
  • Lebegőpont

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Java programozási ismeretek és tapasztalatok

Közönség

  • Java fejlesztők
 21 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Rokon kategóriák