Kurzusleírás

Bevezetés a Programming-be a Groovy-val

  • Mi az a Groovy?
  • A Groovy rövid története és fejlődése
  • Miért válassza a Groovy-t?
  • A programozási fogalmak áttekintése
  • Bevezetés a szkriptelésbe és a lefordított nyelvekbe

Környezet beállítása

  • Groovy telepítése
  • A Groovy környezet beállítása különböző operációs rendszereken
  • A GroovyShell és az IDE-k bemutatása
  • A GroovyShell felfedezése
  • Bevezetés a Groovy-val kompatibilis integrált fejlesztési környezetekbe (IDE)

Az első Groovy forgatókönyved

  • Hello világ itt: Groovy
  • Az első Groovy szkript megírása és futtatása
  • Alap Groovy szintaxis
  • Megjegyzések, változók és nyomtatási kimenetek

Alapvető Programming fogalmak a Groovy-ban

  • Adattípusok és változók
  • Primitív típusok, karakterláncok és típuskövetkeztetés
  • Alap operátorok
  • Aritmetikai, relációs és logikai operátorok
  • Húr manipuláció
  • Gyakori karakterlánc-műveletek és metódusok

Vezérlési struktúrák

  • Feltételes kijelentések
  • if, else és switch utasítások
  • Hurkoló konstrukciók
  • a while és a do-while ciklusokhoz

Bevezetés a gyűjteményekbe

  • Munka tömbökkel
  • Tömbök deklarálása, inicializálása és elérése
  • Listák és térképek
  • Bevezetés a lista- és térképhasználatba és műveletekbe

Bevezetés a funkciókba és a zárásokba

  • Függvények meghatározása és hívása
  • Szintaxis, paraméterek és visszatérési értékek
  • Alapvető bevezetés a lezárásokhoz

Bevezetés a Object-Oriented Programming-be

  • Osztályok és objektumok
  • Osztályok, objektumok létrehozása és tulajdonságok megértése
  • Alapvető módszerek
  • Metódusdefiníciók és metódushívás

Alapvető hibakezelés

  • Bevezetés a kivételkezelésbe
  • Próbálja ki, elkapja, és végül blokkolja
  • Gyakori kivételtípusok itt: Groovy

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógépes ismeretek

Közönség

  • Fejlesztők
  • Informatikus hallgatók
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák