Kurzusleírás

Bevezetés a CapCut vállalati használatába

  • A CapCut áttekintése és üzleti alkalmazásai
  • Az alapvető videomarketing trendek és stratégiák
  • A videotartalom által megteremtett közönség bevonásának megértése

CapCut funkciói és felhasználói felülete

  • A CapCut felületének és szerkesztési eszközeinek bejárása
  • Média importálása és projektfájlok rendezése
  • A CapCut sablonjainak ismertetése a vállalati branding szempontjából

Az alapvető videószerkesztési technikák a CapCut-ban

  • Videoklippek kivágása, lecsökkentése és rendezése
  • Átmenetek, felületek és szövegek hozzáadása
  • A márkaelemek beillesztése: logo-k, színsémák és betűtípusok

A videotartalom javítása a branding szempontjából

  • Az AI eszközök és effektek használata professzionális szerkesztésekhez
  • Érdekes mozi grafikák és animációk készítése
  • Videók gazdagítása zene, hangeffektekkel és felolvasásokkal

A videók optimalizálása a közösségi média és reklámok számára

  • Legjobb gyakorlatok az Instagram, TikTok, YouTube és LinkedIn videóira.
  • A videóformátumok és képarányok beállítása
  • SEO és feliratok a látogatottság növelése és interakció elősegítése érdekében

Haladó videomarketing stratégiák

  • Márkazás szempontjából alkalmazható mesélő technikák
  • Termék bemutató videók és promóciós reklámok készítése
  • Felhasználói tartalom használata és befolyásos személyekkel történő együttműködés

Teljesítmény és ROI elemzése

  • A videómérőszámok és közönség interakció nyomon követése.
  • Az A/B tesztelés alkalmazása a videó hatékonyság vizsgálatához
  • Tartalom folyamatos fejlesztése és javítása az elemzések alapján

Összefoglalás és következő lépések

  • A képzés fő tanályok.
  • További tanulási erőforrások.
  • Kérdések és válaszok, záró megjegyzések

Követelmények

  • A digitális marketing fogalmak ismerete
  • Tapasztalat a közösségi média platformokkal és tartalom készítésével.
  • Alapvető ismeretek videószerkesztési eszközök használatáról

Célcsoport

  • Marketing csapatok
  • MárkamenédzserEK
  • Tartalom készítők és közösségi média menédzserek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák