Kurzusleírás

Képzési készségek

    Előre elkészített tréning tartása a küldött munkájához kapcsolódóan választott témában.

Megjegyzés Az egyes delegált képzések időtartama a tanfolyam hosszától és a résztvevők számától függ. Nyolc az ideális résztvevőszám

    Teljes személyes és csoportos visszajelzés

Képzési szekció előkészítése

    Előre felteendő kérdések az oktatónak Miért én? Logisztika mit, hol, mikor, hogyan – és meddig? Annak megértése, hogy az ezekre a kérdésekre adott válaszok hogyan befolyásolják a tréning felépítését
A tartalom felépítése: Kutatás – ismerje a témát
  • A tartalom rendbetétele
  • Kiegészítő szemléltetőeszközök készítése és használata
  • Az oktató felkészítése
  • A tréner három alapvető kommunikációs eszköze: Verbális – a használt szavak, a szleng és a szakzsargon kerülése Vokális – a szavak hangzása, elkerülve a zavaró verbális ticket és írásjeleket Vizuális – az előadó megjelenése: ruha; modorosság; jelenlét

      A tréning gyakorlása – és őszinte visszajelzés beszerzése megbízható forrásból
    Megbirkózni az idegekkel
  • A környezet előkészítése
  • A terem elrendezése – és hogyan kommunikálják a mögöttes üzeneteket a tanfolyamon részt vevőkkel A terem használata a képzési élmény fokozására …és rendrakás a tanfolyam után
  • Értékelés

      Az értékelés jelentősége A delegált értékelés megszerzésének és hasznosításának folyamatai

    Képzési készségek – újra áttekintve

      Újabb edzés lebonyolítása (megfelelő felkészülési idő után).

    Megjegyzés Lehet, hogy ugyanaz a prezentáció, mint az 1. modulban, de a részletes visszajelzést követően átdolgozva

      Teljes személyes és csoportos visszajelzés

    Képzési készségek – újra áttekintve

      Ha az idő engedi: újabb edzés lebonyolítása (megfelelő felkészülési idő után) Teljes egyéni és csoportos visszajelzés
     21 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Vélemények (4)

    Rokon tanfolyam

    Public Speaking 101

    14 Hours

    International Business Etiquette

    14 Hours

    Social & Dining Etiquette

    21 Hours

    Effective communication skills

    21 Hours

    Effective interpersonal communication with elements of assertiveness

    14 Hours

    Conflict Management

    14 Hours

    Team Building and Management

    14 Hours

    Self Time Management

    14 Hours

    Customer Care Strategy

    21 Hours

    Customer Care Academy

    28 Hours

    Change management

    14 Hours

    Coaching Skills

    7 Hours

    Effective Coaching and Communication

    14 Hours

    Coping With Job Burnout Syndrome, Stress and Difficult Emotions

    14 Hours

    Communication

    14 Hours

    Rokon kategóriák

    1