Kurzusleírás

1. MODUL

1. A fejlesztési ciklus céljainak és programjának bemutatása - SZAKMAI
VEVŐGONDOZÁS.
2. Egyéni célok kitűzése a képzésben résztvevők által.

3. Verbális és non-verbális kommunikáció és attitűd: alázatos, agresszív ill
határozott.

a. Saját kommunikáció és hozzáállás öndiagnózisa.
b. A kommunikáció és a vásárlói attitűdök diagnosztizálása.
c. Nem verbális és verbális elemek és kommunikációs eszközök gyakorlása, amelyek növelik a társadalmi hatást és a kommunikáció hatékonyságát.

4. Vevőkkel folytatott beszélgetések szimulációja, kiválasztott eszközök segítségével.

2. MODUL

1. A hatékony kommunikáció öt titka Dr. David Burns, a kognitív-viselkedési terápia társalapítója által.

2. Communication Aikido. Nehéz munkahelyi helyzet kezelése tanárként.

3. MODUL

1. Az egyes képzési résztvevők egyéni elemzése, az utolsó 5 "nyertes" és 5 "vesztes" értékesítési folyamat. A siker és a kudarc kulcstényezőinek elrendezése, aminek köszönhetően nyertünk, és azon keresztül, amit elveszítettünk / ami hiányzott, azt veszítettük. A kinyerési szakaszban az elemzésből levont következtetések, annak meghatározása (csoportmunka a képzési fórumon), hogy az értékesítési folyamat egyes szakaszaiban milyen kulcsfontosságú magatartások és cselekvések vannak a legnagyobb hatással a sikerre.


2. Értékesítési érvek kidolgozása – előnyök és hozzáadott értékek bankja, amelyek a következőkből származnak:
a. termékeink/szolgáltatásaink
b. ügyfélszolgálati színvonalam;
c. egyéb előnyök és hozzáadott értékek, amelyek nem jelennek meg az előzőekben két olyan terület, amely az ügyfél azonosított problémáira reagál, ill
amelyek a legnagyobb értéket jelentik számára a felmerülő költségek és/vagy elmaradt haszon szempontjából, és megtérülnek a befektetésen, és
üzleti indoklás.

3. Gyakorlat a problémáknak és az ügyfél céljainak megfelelő értékesítési érvek kiválasztásában és bemutatásában (amelyeket korábban a hozzáadott érték bankban ismertettünk). Egy ügyféllel folytatott beszélgetés szimulációja - a bevezetés szakasza (korábban szerzett) előnyök.

4. MODUL

1. A leggyakoribb kritikus ügyfélkifogások/fenntartások/követelések meghatározása.
2. Válaszok kidolgozása a korábban azonosított kritikus kifogásokra /vásárlói kifogásokra/igényekre, a válaszmodell kifogásolásával.
3. Az ügyféllel folytatott beszélgetés szimulációi - a korábban egyeztetett kérdésekre az ügyfél kritikus kifogásaira való válaszadás szakasza, korábban kidolgozott válaszokkal.
4. Az ellentétes funkciójú cselekvések és viselkedések meghatározása és a vásárlói kifogások kezelése.

MODUŁ 5

1. Sztuka konstruktywnej konfrontacji modell konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (kommunikáció bez przemocy) Marshalla
Rosenberga. Konstruktywna konfrontacja = budowanie relacji.

2. Ćwiczenie realnych najbardziej problematycznych sytuacji, które to uczestnicy warsztatów zakwalifikują do konstruktywnej konfrontacji a następnie przeprowadzą symulację rozmów – konstruktywnych konfrontacji, wybranych sytuacji, wybranych
3. Symulacje rozmów z klientami, z wykorzystaniem poznanego modelu.

4. Modell dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby emocje nas wspierały.
5. Ustalenie jak przebiega dynamika eskalacji emocji w modelu konstruktywnej konfrontacji który służy: rozwiązaniu problemu lub załatwianiu sprawy a nie załatwieniu człowieka.

6. MODUL
1. A meggyőzés törvényeinek gyakorlati tárgyalása és alkalmazása.

2. A befolyásolás hat szabályának gyakorlati tárgyalása, ismerteti prof. Robert Cialdini, amelynek köszönhetően a tréning résztvevői növelhetik befolyását az ügyfelekre.

7. MODUL
1. A "jó beszélgetés" színvonala az üzleti életben. A „jó beszélgetés” feltételezései, stratégiái és technikái az üzleti életben
2. Empatikus hallgatás "szívvel"
3. Az értékelések véleményré alakítása

4. „Aikido” a társalgásban – modellfeltevések és nyelvi struktúrák
5. A felelősségvállalás nyelve vs. a hibás megtalálásának és a felelősség áthárításának nyelve
6. Az értékek nyelve a gyakorlatban - modellfeltevések és nyelvi struktúrák
7. A sikeres ember nyelve - modellfeltevések és nyelvi struktúrák
8. A tisztelet nyelve, amely megnyitja a párbeszédet és lehetővé teszi a megértést
9. Az átláthatóság nyelve – modellfeltevések és nyelvi struktúrák, valamint tizenkét meggyőző kérdésminta
10. A bátorság nyelve - modellfeltevések és nyelvi struktúrák

8. MODUL
1. A szakmai kommunikáció fejlett modelljei
2. A "lépcső a mennybe" kommunikációs modell
3. Karpman drámai háromszöge – a drámaháromszög modellje és pszichológiája, valamint fejlett nyelvi struktúrák a kísérleti manipuláció és a háromszögjátékokba való belépés, valamint a háromszögjátékokból és megegyezésből való kilépés ellen.
4. A jó beszélgetés nyelve - olyan nyelvi struktúrák, amelyekről le kell mondani, mert blokkolják a megállapodás megkötését, valamint olyan nyelvi struktúrák, amelyek növelik és valószínűsítik a megegyezést.

9. MODUL

Eredmény alapú gondolkodási modell – Az eredményben való gondolkodás, amit akarok, azt elérem, amit el akarok érni. Gyakorlati oktatás a vállalkozókkal folytatott tárgyalások befolyásolásában és kommunikációjában.

Az eredmény alapú gondolkodás modell gyakorlati oktatása. Minden résztvevő képzést egyénileg leírok az eredmény szempontjából, azaz: mit akarok elérni és megszerezni, meggyőzni és lebeszélni a (kiválasztott) vállalkozót, és milyen információkat, érveket kell megadnom neki, mit tegyek, mit mit kell tenni, mit kell mondani, hogyan kell viselkedni a tervezett és korábban leírt eredmény elérése érdekében.

10. MODUL

ÖNISMERETŐ LABORATÓRIUM, melynek során a képzésben résztvevők:
1. A forrásnál átalakulnak és integrálják a kellemetlen (a köznyelvben negatív) érzelmeket (professzionális modellt használva)
terápiás, érzelmek integrációja - átalakulás a forrásnál) nehéz helyzetekben élnek át és élnek túl. Ez megváltoztatja az érzelmekkel kapcsolatos gondolkodásmódjukat és hiedelmeiket, aminek köszönhetően képesek lesznek helyesen értelmezni az átélt érzelmekből származó információkat, erőt meríteni az érzelmekből, hogy cselekvésre energiát adtak és táplálták őket, támogatva az intellektuális folyamatokat, helyes döntéseket.

2. Megtanulják az érzelmeinek ABCD modelljét a Rational Behavior Therapy-ból, amely az érzelmek, hiedelmek kezelését, az adott szituációban kialakult gondolkodásmód megváltoztatását és a viselkedés és cselekvések megváltoztatását szolgálja.
3. Megtanulják a leggyakoribb kognitív és önpusztító torzító hiedelmeket, átadva választott hiedelmeit fontos kérdéseknek,
öndiagnózis a megtanult eszközökkel, hogy ellenőrizze azok valódiságát és hasznosságát.
4. Megtanulják az egészséges gondolkodás öt alapelvét, a Rational Behavior Therapy-ből levezetett modellt, melynek köszönhetően megbízható diagnosztikai eszközzel rendelkeznek, amellyel ellenőrizhető, hogy meggyőződésük jó-e számukra, és támogatja a célok elérését.
5. Az azonosított negatív hiedelmeket támogató hiedelmekké változtatják egy kiválasztott nehéz üzleti helyzetben.
6. Elemezni fogják a kiválasztott üzleti kapcsolatból származó nyereség és költség egyensúlyát, amely nagy üzleti jelentőséggel bír, és jelenleg kedvezőtlen, hogy melyik kapcsolaton szeretnének jobb irányba változtatni.
7. Megtanulják, mi a kapcsolatokban a status quo megváltoztatásával szembeni ellenállás (az eredmény megváltoztatása… kívántra) és a folyamatokkal szembeni ellenállás (a kívánt eredmény eléréséhez szükséges munka).
8. Összegzés

Követelmények

  • Egyik sem

Közönség

  • ___
  • ___
  • ___
 28 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (5)

Rokon tanfolyam

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Rokon kategóriák