Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kurzusleírás
A „márka” megértése
- Mi az a "márka"?
- Mi a céged márkája?
- Mit tehetek, hogy befolyásoljam cégem márkájának erejét?
Alapvető változási stratégiák
- A vállalat vezetőinek folyamatosan fel kell mérniük a szervezeti részük aktuális státuszát – különösen a társaikkal és a versenytársakkal összehasonlítva –, és proaktív (nem pedig reaktív) változtatásokat kell bevezetniük.
- A változási stratégiák és tervezés „STARS” modellje
Change Management
- Hogyan/Miért ment jól a korábbi változás?
- Hogyan/Miért nem ment jól a korábbi változás?
- A korábbi változási kezdeményezések tanulságai (az Ön vállalatában és máshol)
- A 9 változás alapelve – és azok gyakorlatba ültetése
- Lewin változásmegvalósítási modellje
- A változási kaleidoszkóp
A változás pszichológiai hatásai
- Hogy érzem magam most? Hogy állnak most a kollégáim?
- Hogyan fogom érezni/ők a változási folyamat kibontakozását?
Ügyfél/Érdekelt kapcsolatok
- Mi az az Ügyfél?
- Mi az a Stakeholder?
- Hogyan hozhatom ki a legtöbbet az ügyfél/érdekelt felek egyes interakcióiból?
- A szolgáltatás: Profit Chain
Egy Business pénzügyi vonatkozásai
- Pénzügyi kimutatások:
- Mérlegek
- Nyereség- és veszteségszámlák
- Pénzügyi előrejelzések:
- Költségvetések
- Cash-Flow előrejelzések
- Business Esetek
Célok meghatározása
- Jövőkép / Küldetésnyilatkozatok
- Célkitűzés, hogy teljesítsék a küldetésnyilatkozatokat
- Teljesítmény Management meghaladja a megállapodott célkitűzéseket
Tárgyalás a legjobb eredmény érdekében
- Communication a Tárgyalásban
- A hatékony prezentációk fontossága
- Különböző tárgyalási stratégiák
- Stratégiák összehasonlítása
- Rapport kiépítése
- A 3 fázisú tárgyalási folyamat
21 Hours
Vélemények (2)
Válaszok megoldásokkal és gyakorlati felhasználással.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurzus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Az egész két napos képzést nagyon informatívnak és tanulságosnak találtam, de a 2. napon tárgyalt tartalom (Social Media és mobilmarketing, elemzés, valamint stratégia és tervezés) volt számomra a legértékesebb, mivel közvetlenül kapcsolódik a jelenlegi vonalamhoz. munkában.
Sithabiso - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Machine Translated