Kurzusleírás
Bevezetés a Unreal motorba
- A Unreal motor jellemzőinek és képességeinek áttekintése
- A valós idejű renderelési munkafolyamat megértése
- Főbb különbségek a 3ds Max és a Unreal Engine munkafolyamatai között
Eszközök importálása a 3ds Max alkalmazásból
- 3D modellek, animációk és eszközök exportálása a 3ds Max alkalmazásból
- Eszközök importálása a Unreal Engine-be
- Eszközbeállítások és konfigurációk optimalizálása a Unreal Engine számára
Anyagok és textúrák a Unreal motorban
- Bevezetés a Unreal Engine anyagszerkesztőjébe
- Anyagok és textúrák létrehozása és testreszabása
- Árnyékolók és speciális effektusok alkalmazása a valósághű megjelenítés érdekében
Világítás és renderelés Unreal motorban
- Dinamikus világítás és globális megvilágítás beállítása
- A világítási beállítások módosítása a különböző forgatókönyvekhez
- A renderelési beállítások optimalizálása a valós idejű teljesítmény érdekében
Blueprint Visual Scripting
- A Blueprint vizuális szkriptelés áttekintése a Unreal Engine-ben
- Interaktív viselkedési formák és játékmechanizmusok kialakítása
- Felhasználói interakciók és vezérlők megvalósítása
Optimalizálási technikák
- Eszközök optimalizálása a valós idejű teljesítmény érdekében
- Level streaming és LOD technikák a hatékony jelenetkezelés érdekében
- Teljesítményprofilalkotás és -optimalizálási stratégiák
Valós projektek és esettanulmányok
- Valós projektek és példák felfedezése
- Professzionális projektekben használt legjobb gyakorlatok és optimalizálási technikák elemzése
- Gyakorlati gyakorlatok és projektek a tanulás megerősítésére
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Jártasság az Autodesk 3ds Max alkalmazásban 3D modellezéshez, animációhoz és rendereléshez
- A valós idejű megjelenítési fogalmak alapvető ismerete
- Ismerje meg a 3D-eszközök általános fájlformátumait (pl. FBX, OBJ)
Közönség
- 3D művészek
- Játékfejlesztők
- Építészeti megjelenítők
- VR/AR tartalomkészítők
Vélemények (2)
Minden tökéletesen beállított ütemben, érthetően és hozzáférhető módon történt, lehetővé téve a hatékony tanulást és a kompetenciák bővítését. Az oktató képzett személy, aki sok kérdést meg tud magyarázni a tanfolyam során megvalósult projektek javítása érdekében. Egyszerű példákon keresztül bemutatja és elemzi a fejlettebb modellek létrehozásához szükséges fontos szempontokat. A képzést nagyon sikeresnek tartom.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Nagyon szeretem a gyakorlatokat
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated