Kurzusleírás

Bevezetés

A virtuális valóság áttekintése

    Mi az a VR? Magával ragadó élmény
A VR története
  • A virtuális környezetek különböző típusainak megértése
  • Valódi virtuális valóság Augmented Reality (AR) Holografikus és térfogati vegyes valóság (MR)

      Különböző típusú VR-eszközök felfedezése

    Nyomkövető eszközök VR szemüvegek VR fejre szerelhető kijelzők (HMD-k) PC VR - Oculus Rift és HTC Vive mobil VR - Google Cardboard és Samsung Gear

      CAVE VR rendszerek
    A virtuális valóság különböző alkalmazásainak felfedezése
  • Gyógyturizmus Szórakozás (videojátékok) Oktatás és képzés
  • Munka a három illúzióval a virtuális valóságban

      Hely illúzió valószínűsíthetőség illúzió megtestesülés illúzió

    A virtuális valóság kihívásainak megértése

      Különböző platformok felfedezése a VR-fejlesztéshez

    3D virtuális valóság környezetek fejlesztése

    A 3D Graphics 3D motorok és fejlesztői környezetek használatának alapjainak megértése

    Virtuális valóság grafika fejlesztése

      A hang használata a virtuális valóságban és a fejlett 3D hangtechnikák használata az élmény fokozására

    A virtuális valóság tartalomkészítés követelményeinek megértése

    Munka interakcióval a virtuális valóságban

    Mozgás a virtuális valóságban

    Fizikai navigáció Virtuális navigációs technikák

    Interakció a tárgyakkal a virtuális valóságban

      Interakció az elérhető tárgyakkal Hipertermészetes kölcsönhatás Mágikus kölcsönhatás Fizikai kölcsönhatás

    Kihívások a virtuális valóság interakciójában

      Felhasználói felületek a virtuális valóságban

    Felkészülés az első virtuális valóság alkalmazásának fejlesztésére

    Forgatókönyv kidolgozása az Ön alkalmazási koncepciójához

    A virtuális valóság alkalmazásának működő prototípusának fejlesztése

    Prototípus tesztelése

    A megfelelő alkalmazás kidolgozása

    A virtuális valóság interakció finomítása A virtuális valóság grafika megvalósítása

    Jelentkezésének befejezése

      Összefoglalás, és következtetés

    Követelmények

    • Programozási tapasztalat nem szükséges.

    Közönség

    • Fejlesztők
    • Játékosok
    • Programozók
    • Hobbisták
      21 Hours
     

    Résztvevők száma


    Tanfolyam kezdete

    Tanfolyam vége


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

    Ár per résztvevő
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Rokon tanfolyam

    Rokon kategóriák