Kurzusleírás
Bevezetés
Fejlesztői környezet beállítása
A C++ alapjai játékhoz
Az Unreal felhasználói felület testreszabása
Az első projekt elkészítése
Tájképek készítése
Szintek blokkolása
Jelenet összeállítása
Anyagok alkalmazása és speciális effektusok létrehozása
Eszközök exportálása és importálása a tervezéshez
Utófeldolgozási effektusok hozzáadása
Egyedi megjelenés kialakítása
Unreal Visual Scripting Language és a Blueprint Editor
Filmművészet alkotása
A teljesítmény optimalizálása
A játék becsomagolása terjesztésre
Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Játékfejlesztési tanulási vágy.
- Programming tapasztalat nem szükséges.
Közönség
- Kezdő játékfejlesztők
Vélemények (5)
Nyílt beszélgetés, az oktató nagyon jól tájékozott és hajlandó segíteni a hibakeresésben és a kérdésekben Goaz elméleti és gyakorlati gyakorlatok közötti egyensúly megteremtésében.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Kurzus - Programming in C++
Machine Translated
Számos különböző eszközt mutattunk be (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...), ami igazán nagyszerű volt, hogy rendelkezünk egy olyan alapismerettel, amelyet bővíthetünk, amikor szükségünk lesz ezeknek az eszközöknek a használatára.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Kurzus - C++ 11 Programming
Machine Translated
az előadások és gyakorlatok egyensúlya, a ritmus, az oktatói tudás és a pedagógiai készség
Armando Pinto - EID
Kurzus - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Jó példák, összpontosítson a legtöbb hasznos anyagra
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Kurzus - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Great training atmosphere.