Kurzusleírás

Bevezetés

Fejlesztői környezet beállítása

A C++ alapjai játékhoz

Az Unreal felhasználói felület testreszabása

Az első projekt elkészítése

Tájképek készítése

Szintek blokkolása

Jelenet összeállítása

Anyagok alkalmazása és speciális effektusok létrehozása

Eszközök exportálása és importálása a tervezéshez

Utófeldolgozási effektusok hozzáadása

Egyedi megjelenés kialakítása

Unreal Visual Scripting Language és a Blueprint Editor

Filmművészet alkotása

A teljesítmény optimalizálása

A játék becsomagolása terjesztésre

Összefoglalás, és következtetés

Követelmények

  • Játékfejlesztési tanulási vágy.
  • Programming tapasztalat nem szükséges.

Közönség

  • Kezdő játékfejlesztők
  21 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (2)

Rokon tanfolyam

Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14

  21 Hours

Rokon kategóriák