Kurzusleírás
Bevezetés
Fejlesztői környezet beállítása
A C++ alapjai játékhoz
Az Unreal felhasználói felület testreszabása
Az első projekt elkészítése
Tájképek készítése
Szintek blokkolása
Jelenet összeállítása
Anyagok alkalmazása és speciális effektusok létrehozása
Eszközök exportálása és importálása a tervezéshez
Utófeldolgozási effektusok hozzáadása
Egyedi megjelenés kialakítása
Unreal Visual Scripting Language és a Blueprint Editor
Filmművészet alkotása
A teljesítmény optimalizálása
A játék becsomagolása terjesztésre
Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Játékfejlesztési tanulási vágy.
- Programming tapasztalat nem szükséges.
Közönség
- Kezdő játékfejlesztők
Vélemények (2)
Nyílt beszélgetés, az oktató nagyon jól tájékozott és hajlandó segíteni a hibakeresésben és a kérdésekben Goaz elméleti és gyakorlati gyakorlatok közötti egyensúly megteremtésében.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Kurzus - Programming in C++
Machine Translated
Great training atmosphere.