Kurzusleírás

A Programming alapfogalmai

  • HOPP fogalmak
  • Mi az a szoftver
  • Szervezett v/s nem szervezett szobák koncepciója a programozásban
  • Miért szoftver

Miért az Apple és iOS

  • Miért iOS
  • Az Apple története
  • iOS Történelem
  • Apple USP
  • Amiről az Apple híres
  • UX v/s UI

Fejlesztőkörnyezet

  • Fejlesztési környezet követelményei
  • Xcode és a iOS SDK
  • Apple fejlesztői regisztráció
  • A pályázatok elutasításának okai
  • Az emberi interfész irányelvei

Xcode iOS Projektek

  • Az Xcode áttekintése
  • iOS projekt létrehozása
  • Futás szimulátoron és valós eszközökön

Swift Alapok

  • Miért a C célkitűzés, és most miért Swift?
  • Wow tényezők a Swift-ban
  • Változók
  • Állandók
  • Hello World itt: Swift
  • UILabel készítése kóddal

Kép Animation és kép betöltése

  • UIImageView
  • Alapvető UIView és UIImageView animációk
  • Játszótér
  • Lusta képek betöltése
  • Lusta tulajdonságok

Swift Osztályok és jelenetek

  • Swift osztály létrehozása
  • Memóriakezelés
  • Erős és gyenge referenciák
  • Konstruktortípusok és destruktorok a Swift-ban
  • Kivonatolható és nyomtatható protokollok
  • Öröklés
  • Jelenetek létrehozása
  • Nézetvezérlők megvalósítása
  • Játszótér

Életciklus és válaszadó lánc

  • Életciklus megtekintése
  • Alkalmazás életciklusa
  • Válaszadó lánc – touchBegan, touchMoved stb. módszerek
  • NSTimer

Adaptív elrendezés

  • Storyboards vs XiB
  • Több eszköz támogatása
  • Ikon méretezése és az eszköz tájolása
  • Felhasználói felület létrehozása kód segítségével
  • Kimenetek és akciók
  • Protokollok – kötelező és választható
  • Memóriakezelés

Értesítések és lokalizáció

  • Push Notification - Csendes és Push
  • Lokalizáció

A C célkitűzés áttekintése

  • Tulajdonságok
  • Kategóriák
  • Függvények szintaxisa
  • Tulajdonság attribútumok readWrite és ReadOnly

Social Media Integráció a iOS-ba:

  • Facebook Integráció
  • Twitter integráció
  • Mail integráció
  • Harmadik féltől származó alkalmazás integrálása

Felhasználói felület összetevői a iOS-ban:

  • UITextField
  • UITextView
  • UISegementControl
  • UISlider
  • UiSwtich
  • UIProgessBar
  • UIPageControl
  • UIStepper
  • UIScrollView
  • UIPicker
  • UIActionSheet
  • UIWebView
  • Search Bár

Néhány más alapvető összetevő és mások a iOS-ban:

  • Csoportok és mappák
  • Bezárás
  • Tuples
  • URL-munkamenet
  • URLRequest
  • UIAlertView
  • UIActivityIndicatorView
  • belső, nyilvános, privát
  • Őr
  • Választható

Befűzés a iOS-ba:

  • GCD
  • NSOoperationQueue
  • Fő szál és háttérszálak

Felhasználói interakció

  • Gombok és kezelők
  • Pan gesztus felismerés
  • Koppintson a kézmozdulat felismerése
  • Egyéni táblázatnézet
  • A gyűjteménynézet alapjai

Több képernyős alkalmazás

  • Táblázat navigáció
  • Lapos alkalmazások
  • Navigációs vezérlők
  • Vezérlő és különböző animációk bemutatása vezérlők bemutatása és lenyomása közben

Helymeghatározó szolgáltatások

  • Pozíció és magasság
  • Tájoló irány

Eszköz Access és tárhely

  • Fájltárolás
  • Zenei könyvtár Access
  • CoreData és Sqlite a iOS-ban
  • Kulcstartó
  • Felhasználói alapértékek
  • PLists
  • NSSearchDomain
  • A címtár fogalma és az alkalmazások biztonsága NSSearchDomain

Beszédkeret

  • Beszéd szöveggé
  • Text to Speech

Multipeer Framework

  • Adatok küldése egyik eszközről a másikra
  • Több eszköz csatlakoztatása

Networking

  • Hálózat Access
  • JSON sorozatosítása és deszerializálása
  • REST Web Services
  • Az elemzés alapjai XML

Töltse fel az alkalmazást az App Store-ba

  • ITunes Connect
  • Fejlesztői portál – Profilok kiépítése
  • Telepítés és terjesztés
  • Az alkalmazás futtatása valós eszközökön
  • Alkalmazás feltöltése az alkalmazásboltba

Alkalmazások

  • Dots játék: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430
  • Notes alkalmazás: Notes App
  • Névjegyek alkalmazás
  • Adatok lekérése a szerverről egy nyitott API-alkalmazásból, táblázat nézet létrehozása, adatok feltöltése és részleteinek megjelenítése, valamint a Search sáv megjelenítése, valamint keresés és a Core Data használata az adatok offline mentésére
  • Saját ötlet alkalmazása

Követelmények

Legalább egy programnyelvi tapasztalattal kell rendelkeznie a múltban.

  35 Hours
 

Résztvevők száma


Tanfolyam kezdete

Tanfolyam vége


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Ár per résztvevő

Vélemények (4)

Rokon tanfolyam

Rokon kategóriák