Kurzusleírás

Áruk/szolgáltatások árképzése

/json
  • Az árazási stratégiák sokféleségének feltárása
  • Az árképzés a termék életciklusán belül
  • Az árképzési célkitűzéseket támogató taktikák kidolgozása
  • Hogyan kerüljük el az árháborút?
  • Ár és haszon: az árengedmény veszélyei
  • Az árak alkalmazkodása és manipulálása. Módszerek, hogy alacsonynak tűnjön az ár
  • Árrugalmasság: kulcstényezők és számítási módok
  • A megfelelő árazási stratégia kiválasztása termékeihez és szolgáltatásaihoz a helyi piacon

Nemzetközi árképzési stratégiák

  • Az árak megértése az adott piacokon nemzetközi szemszögből
  • Különbségek a fogyasztási cikkek árképzésében a nemzetközi piacon
  • Regionális példák: Közel-Kelet, Kelet- és Közép-Európa, Ázsia, Észak-Amerika
  • Aktuális árképzési helyzetek az Ön piacán. Az Ön és versenytársai számára releváns árképzési stratégiák
  • A megfelelő stratégia kiválasztása termékeihez és szolgáltatásaihoz a nemzetközi piacokon

Előnyök az Ön számára

  • Alapvető ismeretek és legfrissebb információk megszerzése az árazási stratégiákkal kapcsolatban
  • Megfelelő eszközök beszerzése vállalkozása növeléséhez és bővítéséhez
  • A sikeres árazási stratégiák megvalósításának bevált gyakorlatából tanulva cége új piacokra juthat, és új ügyfeleket találhat
  • A legjobb megoldások és hasznos eszközök beszerzése az Ön cége/iparága szempontjából

Követelmények

Egyik sem

  7 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (3)

Rokon tanfolyam

Credit Risk Management for Consumer Lending

  21 Hours

Rokon kategóriák