Kurzusleírás

Önmagunk és mások megértése

    Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan? Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzleti életben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem? Visszajelzés: hogyan látnak mások és hogyan viszonyulnak hozzánk?

Communication

    Hogyan kommunikálunk másokkal? Melyek a különböző kommunikációs médiák előnyei/hátrányai? Mit értünk hatékony Communication alatt, és hogyan érhetjük el? Gondolkodási és tanulási stílusaink, valamint azok napi munkánk során történő alkalmazása

Management v Vezetés

    Mi az a menedzsment? Mi az a vezetés? Mi a különbség a Management and Leadership között? Vezetői magatartás elemzése A vezetési stílusok különbségének elemzése – és annak megértése, hogy mikor kell használni őket A kommunikáció fontossága – beleértve a következőket: Verbális kommunikáció Vokális kommunikáció Vizuális kommunikáció

Az érzelmi intelligencia

    Érzelmek és következményeik Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a standardabb IQ-val) Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza: Önismeret Ön-Management Motiváció Empátia Társadalmi készségek

Tranzakcióelemzés

    Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben? Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot a kollégákkal és az ügyfelekkel? Milyen előnyökkel jár az „igaz kapcsolat” az inter-personal kapcsolatainkban?

Sikeres csapat felépítése

    Mi az a csapat? A csapatfejlesztés szakaszai

Goal és az objektív beállítás

    Célkitűzés – a cégnek Célkitűzés – a munkatársaknak Célok megfogalmazása és összehangolása Teljesítmény Management

Érdekelt fél Management

    Az emberek és a szolgáltatás-profit lánc az érintettek kielégítése Érdekelt felek elemzése: belső és külső érintettek

Delegáció

    Mi az a delegáció? A delegálás szakaszai

Coaching

    Mi az a Coaching? A GROW modell használata a hatékony coaching érdekében

Konfliktus kezelése

    Mi okozza a konfliktust? A konfliktuskezelés fázisai A konfliktus megértése Saját / a másik személy konfliktusban elfoglalt helyzetének megértése A konfliktus megoldása
Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és azok alkalmazása: Verseny
  • Együttműködés
  • Megalkuvó
  • Elkerülve
  • Alkalmazkodó
  • A szakadék áthidalása
  •   21 Hours

    Résztvevők száma


    Tanfolyam kezdete

    Tanfolyam vége


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

    Ár per résztvevő

    Vélemények (1)

    Rokon tanfolyam

    Rokon kategóriák