Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kurzusleírás
Önmagunk és mások megértése
- Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan? Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzleti életben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem? Visszajelzés: hogyan látnak mások és hogyan viszonyulnak hozzánk?
Communication
- Hogyan kommunikálunk másokkal? Melyek a különböző kommunikációs médiák előnyei/hátrányai? Mit értünk hatékony Communication alatt, és hogyan érhetjük el? Gondolkodási és tanulási stílusaink, valamint azok napi munkánk során történő alkalmazása
Management v Vezetés
- Mi az a menedzsment? Mi az a vezetés? Mi a különbség a Management and Leadership között? Vezetői magatartás elemzése A vezetési stílusok különbségének elemzése – és annak megértése, hogy mikor kell használni őket A kommunikáció fontossága – beleértve a következőket: Verbális kommunikáció Vokális kommunikáció Vizuális kommunikáció
Az érzelmi intelligencia
- Érzelmek és következményeik Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a standardabb IQ-val) Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza: Önismeret Ön-Management Motiváció Empátia Társadalmi készségek
Tranzakcióelemzés
- Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben? Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot a kollégákkal és az ügyfelekkel? Milyen előnyökkel jár az „igaz kapcsolat” az inter-personal kapcsolatainkban?
Sikeres csapat felépítése
- Mi az a csapat? A csapatfejlesztés szakaszai
Goal és az objektív beállítás
- Célkitűzés – a cégnek Célkitűzés – a munkatársaknak Célok megfogalmazása és összehangolása Teljesítmény Management
Érdekelt fél Management
- Az emberek és a szolgáltatás-profit lánc az érintettek kielégítése Érdekelt felek elemzése: belső és külső érintettek
Delegáció
- Mi az a delegáció? A delegálás szakaszai
Coaching
- Mi az a Coaching? A GROW modell használata a hatékony coaching érdekében
Konfliktus kezelése
- Mi okozza a konfliktust? A konfliktuskezelés fázisai A konfliktus megértése Saját / a másik személy konfliktusban elfoglalt helyzetének megértése A konfliktus megoldása
21 Hours
Vélemények (1)
Reflecting own my self to learn others