Kurzusleírás

Bevezetés

A böngésző előkészítése WebGL tartalom megjelenítésére

A grafika létrehozási folyamatának áttekintése

2D statikus objektum létrehozása

Szín hozzáadása az objektumhoz

A tárgy megpörgetése

Az objektum 3D készítése

Pontok, vektorok és hálók megértése

Az objektum átalakítása

Irányított és környezeti világítás hozzáadása

Átlátszóság, textúra és tükröződés hozzáadása

Más objektumok bemutatása

Kameramozgások szimulálása

Programming Vertex és Pixel Shaderek

Az objektum animálása

Az egér használata az objektummal való interakcióhoz

Összefoglalás, és következtetés

Követelmények

  • Javaszkript programozási tapasztalat
  • A vektorok és mátrixok ismerete hasznos, de nem kötelező
  • Lineáris algebra ismerete (szorzás, összeadás mátrix/vektor)
  • trigonometriai ismeretek (cosinus és sinus történetek...)
  21 Hours
 

Résztvevők száma


Tanfolyam kezdete

Tanfolyam vége


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Rokon tanfolyam

AMD GPU Programming

  28 Hours

Rokon kategóriák