Kurzusleírás
1. rész: Beáramlás – új ügyfelek megszerzése
Célunk a direkt marketing, ezért nem a reklámkampányokat nézzük, hanem a marketingkampányok megértését (pl. direkt mail). Ez az alapja szinte minden másnak a tanfolyamon. Megvizsgáljuk a kampány hatékonyságának mérését és javítását, többek között:
- A teszt- és kontrollcsoportok jelentősége. Univerzális kontrollcsoport.
- Technikák: Emelési görbék, AUC
- A beruházások megtérülése. A marketing kiadások optimalizálása.
2. rész: Alap Management: meglévő ügyfelek kezelése
Figyelembe véve az új ügyfelek megszerzésének költségeit sok vállalkozás számára, valószínűleg kevés eszköz van értékesebb a meglévő ügyfélkörénél, bár kevesen gondolnak erre így. A témák a következők:
1. Keresztértékesítés és felülértékesítés: _A megfelelő termék vagy szolgáltatás felajánlása a vevőnek a megfelelő időben._ - Technikák: RFM modellek. Multinomiális regresszió. - b. Élettartamra szóló vásárlások értéke.
2. Ügyfélszegmentálás: _Az ügyfelek típusainak megértése._ - Osztályozási modellek először egyszerű döntési fák, majd - véletlenszerű erdők és egyéb, újabb technikák segítségével.
3. rész: Megtartás: A jó ügyfelek megtartása
Sok iparágban kulcsfontosságú a jövedelmezőség szempontjából annak megértése, mely ügyfelek távoznak valószínűleg, és mit tehet ez ellen, különösen ott, ahol ismétlődő vásárlások vagy előfizetések vannak. Megvizsgáljuk a modellek lemorzsolódására való hajlamot, beleértve - Logisztikai regressziót: glm (csomagstatisztika) és újabb technikákat (különösen a gbm mint általános eszközt) - A modellek hangolását (caret) és az együttes modellek bemutatását.
4. rész: Kiáramlás: Annak megértése, hogy kik és miért távoznak
Az ügyfelek elhagyják Önt – ez az élet ténye. Az a fontos, hogy megértsük, kik és miért távoznak. Az alacsony értékű ügyfelek távoznak, vagy a legjobb ügyfelei? A versenytársakra hagyják, vagy azért, mert már nincs szükségük az Ön termékeire és szolgáltatásaira?
A témák a következők: - Ügyfél élettartam-érték modelljei: A vásárlások értékének és a lemorzsolódási hajlandóságnak, valamint az ügyfél kiszolgálásának és megtartásának költségeinek kombinálása. - A felmérés adatainak elemzése. (Általában hasznos, de a kilépési felmérések kapcsán egy rövid bevezetőt teszünk.)
Követelmények
A hallgatóktól elvárható, hogy kényelmesen használják az R-t, és megértsék az alapvető marketing fogalmakat.
A hallgatóknak hozzá kell férniük az R legújabb verziójához, a telepített további gbm, caret és survey csomagokkal, valamint a függőségeikkel és a javasolt csomagokkal.
Vélemények (10)
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Kurzus - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
Jól átgondolt és minőségi tervezési anyagok.
Andrew - Office of Projects Victoria - Department of Treasury & Finance
Kurzus - Forecasting with R
Machine Translated
Nem volt unalmas, a tréner le tudta tartani a figyelmet, a témákat behatóan járták körül.
Marta - Ministerstwo Zdrowia
Kurzus - Advanced R Programming
Machine Translated
very tailored to needs
Yashan Wang
Kurzus - Data Mining with R
The subject matter and the pace were perfect.
Tim - Ottawa Research and Development Center, Science Technology Branch, Agriculture and Agri-Food Canada
Kurzus - Programming with Big Data in R
At the end of the class, we had a great overview of the language, we were provided tools to continue learning and were provided suggestions on how to continue learning. We covered AI/ML information.
Victor Prado - Global Knowledge Network Training Ltd
Kurzus - R
That Haytham started with the basics and gave us enough time to do the examples and ensure that we were at the same page before we moved on to the next topic.
Jaco Dreyer - Africa Health Research Institute
Kurzus - R Fundamentals
az érthetőség, amellyel az egész kurzust elmagyarázta, valamint az a hajlandóság, hogy szükség esetén visszatérjen a tananyaghoz
Carlos Eloy - AMERICAN EXPRESS COMPANY MEXICO
Kurzus - Data Analytics With R
Machine Translated
It was very informative and professionally held. Wojteks knowledge level was so advanced that he could basically answer any question and he was willing to put effort into fitting the training to my personal needs.
Sonja Steiner - BearingPoint GmbH
Kurzus - R Programming for Data Analysis
The trainer was so knowledgeable and included areas I was interested in