Kurzusleírás

1. rész: Beáramlás – új ügyfelek megszerzése

Célunk a direkt marketing, ezért nem a reklámkampányokat nézzük, hanem a marketingkampányok megértését (pl. direkt mail). Ez az alapja szinte minden másnak a tanfolyamon. Megvizsgáljuk a kampány hatékonyságának mérését és javítását, többek között:

  • A teszt- és kontrollcsoportok jelentősége. Univerzális kontrollcsoport.
  • Technikák: Emelési görbék, AUC
  • A beruházások megtérülése. A marketing kiadások optimalizálása.

2. rész: Alap Management: meglévő ügyfelek kezelése

Figyelembe véve az új ügyfelek megszerzésének költségeit sok vállalkozás számára, valószínűleg kevés eszköz van értékesebb a meglévő ügyfélkörénél, bár kevesen gondolnak erre így. A témák a következők:

1. Keresztértékesítés és felülértékesítés: _A megfelelő termék vagy szolgáltatás felajánlása a vevőnek a megfelelő időben._ - Technikák: RFM modellek. Multinomiális regresszió. - b. Élettartamra szóló vásárlások értéke.

2. Ügyfélszegmentálás: _Az ügyfelek típusainak megértése._ - Osztályozási modellek először egyszerű döntési fák, majd - véletlenszerű erdők és egyéb, újabb technikák segítségével.

3. rész: Megtartás: A jó ügyfelek megtartása

Sok iparágban kulcsfontosságú a jövedelmezőség szempontjából annak megértése, mely ügyfelek távoznak valószínűleg, és mit tehet ez ellen, különösen ott, ahol ismétlődő vásárlások vagy előfizetések vannak. Megvizsgáljuk a modellek lemorzsolódására való hajlamot, beleértve - Logisztikai regressziót: glm (csomagstatisztika) és újabb technikákat (különösen a gbm mint általános eszközt) - A modellek hangolását (caret) és az együttes modellek bemutatását.

4. rész: Kiáramlás: Annak megértése, hogy kik és miért távoznak

Az ügyfelek elhagyják Önt – ez az élet ténye. Az a fontos, hogy megértsük, kik és miért távoznak. Az alacsony értékű ügyfelek távoznak, vagy a legjobb ügyfelei? A versenytársakra hagyják, vagy azért, mert már nincs szükségük az Ön termékeire és szolgáltatásaira?

A témák a következők: - Ügyfél élettartam-érték modelljei: A vásárlások értékének és a lemorzsolódási hajlandóságnak, valamint az ügyfél kiszolgálásának és megtartásának költségeinek kombinálása. - A felmérés adatainak elemzése. (Általában hasznos, de a kilépési felmérések kapcsán egy rövid bevezetőt teszünk.)

Követelmények

A hallgatóktól elvárható, hogy kényelmesen használják az R-t, és megértsék az alapvető marketing fogalmakat.

A hallgatóknak hozzá kell férniük az R legújabb verziójához, a telepített további gbm, caret és survey csomagokkal, valamint a függőségeikkel és a javasolt csomagokkal.

  21 Hours
 

Résztvevők száma


Tanfolyam kezdete

Tanfolyam vége


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Vélemények (10)

Rokon tanfolyam

Rokon kategóriák