Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kurzusleírás
1. modul
- Bevezetés + Referenciák
- Alapok
- Műhely alapjai
- Túlterhelés
- Mit terhelhetünk túl, és hogyan.
- Extra C++ típusok (bool és referencia)
- A műhely túlterhelése
- OOP
- Az Oop gyors bemutatása
- osztályok
- Struktúrák
- Access Módosítók
- Konstruktőr
- alapértelmezett/törlési funkciók
- inicializáló szintaxis / konstruktor inicializálási listája
- Workshop órák
- memória
- Klasszikus memória interakció
- Műhely memória
2. modul
- Öröklés
- Építkezés
- Polimorfizmus
- Virtuális, tiszta virtuális, absztrakt, interfész
- Access módosítók
- Műhely öröklődése (alakzatok)
- Kivételek
- Kik ők
- Hogyan működnek
- Mit dobjunk és mit fogjunk
- Műhely kivételek
- Memória kimerültség
- Az értesítés módja
- Hogyan kell kezelni
- Modern memória Management
- RAII
- Modern memóriára alkalmazott sablonok Management (SmartPointer)
- Szabványosított C++11 SmartPointer
- Nullptr
- Workshop SmartPointers
- Névterek
- Workshop névterek
3. modul
- Auto
- Az új automatikus kulcsszó
- Az új automatikus visszatérési szintaxis
- enum
- Új stílusú enumok
- constexpr
- Új állandó kifejezések
- Az állhatatosságról
- Const és Mutable elmagyarázta
- Lambdák és funkcióobjektumok
- Osztályok, amelyek függvényként működnek
- A lambda funkciók bemutatása
- Chrono
- n az új Chrono könyvtár bemutatása
4. modul
- Öntvény
- Szabványos könyvtár
- Húr
- Konténerek
- Vektor (vs)
- Lista
- Térkép
- Sor
- Tuple
- Inicializáló listák
- Iterátorok
- range-for szintaxis
- Std algoritmusok
- Streamek
- Vegyes kulcsszavak
- statikus
- kifejezett
5. modul
- Mozgásszemantika
- Bevezetés az L/R értékekbe
- A szemantika mozgatására alkalmazott R-érték-hivatkozások
- Típustulajdonságok
- Információszerzés a fordítási időről
- Egyidejűség
- Bevezetés az C++11 Threading, aszinkron/jövő és atomtípusok megvalósításába
- Variadic templates – Bevezetés a C++11 variadic sablonjaiba
Követelmények
Minimum 1 év tapasztalat C++
35 Hours
Vélemények (2)
hogyan használhatjuk a fenntartott szavakat és a bevált gyakorlatokat az objektumorientált Programming használatakor. hogyan támaszkodhatunk a cpp hivatkozásra, hogy megismerjük a kívánt témákat
Alejandro - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Kurzus - Advanced C++ Software Design
Machine Translated
A tréner mindig megoldja a kétségeimet.
David C Pascual C - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Kurzus - Advanced C++ Software Design
Machine Translated