Kurzusleírás

Bevezetés

    Lean IT: a Lean, a Six Sigma és az Information Systems metszéspontja. Hogyan hat a szervezetre a költségek csökkentésére irányuló gazdasági nyomás Az online tranzakciók elterjedése Green IT

Mi az a hulladék?

    Különböző típusú hulladékok Hulladék az informatikai műveletekben

Az IT elvei Lean

    Értékfolyamok Az IT-csoport által a szülő szervezetnek nyújtott szolgáltatások
Értékfolyam térképezés Diagramozó és elemző szolgáltatások
  • Flow Just-in-time rendszerek és integráció
  • Áramlás vs hulladék
  • Pull/Demand rendszerek Szolgáltatási kérések kezelése
  • Gyakorlat
  • Szerver kiépítése – eset hozzárendelés Szoftverfejlesztési API-k – eset hozzárendelés
  • A Lean kihívásai
  • A változással szembeni ellenállás A munkahely elvesztésétől való félelem

      Töredezett informatikai részlegek A halmozott hulladék kezelése technológiai silók között

    Elemzési fogalmak, technikák és eszközök

      Folyamatok megfigyelése Teljesítménymérés Az innováció számszerűsítése A KPI idő kulcsfontosságú szempontjainak megértése, mint az IT kritikus tényezője
    Gyakorlat
  • Egy informatikai részleg jelenlegi állapotának mérése
  • Lean IT-stratégia megvalósítása a szervezetben

      Referencia-megvalósítások Gyártási elmélet adaptálása a digitális szolgáltatási folyamatokhoz

    Value-stream vizualizációs Kanban kártyák

      A digitális, a megfoghatatlan és az absztrakt megjelenítése

    Eszközök és technikák

      A karcsú termelés és fogyasztás integrálása A teljes ellátási lánc integrálása, beleértve a fogyasztást is
    Gyakorlat
  • Értékáramok azonosítása Interjúk és kérdőívek készítése Értékáram térkép készítése
  • Üzembe helyezés és kereskedelmi támogatás
  • Alkalmazásfejlesztés és -karbantartás kiszervezése (ADM) Kiépítési szolgáltatások automatizálása Teljesítményfigyelés
  • Gyakorlat
  • Jegyek feldolgozása – ügykiosztás
  • Kiegészítő módszerek

      Agilis, Scrum és lean szoftverfejlesztés Six Sigma Capability Maturity Model Integration (CMMI) Information Technology Infrastructure Library (ITIL) Universal Service Management Body of Knowledge (USMBOK) COBIT

    Future Rrends in Business and IT

      Zárszó

    Követelmények

    • IT területen szerzett tapasztalat.
    • Műveleti alapfogalmak ismerete.

    Közönség

    • Informatikai szervezetben dolgozó vezetők és szakemberek
      14 Hours
     

    Résztvevők száma


    Tanfolyam kezdete

    Tanfolyam vége


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Vélemények (6)

    Rokon tanfolyam

    Rokon kategóriák