Ez a kurzus mindenki számára készült, akinek szüksége van az IT-szolgáltatás Management megértésére, hogy jobb értéket biztosítson az ügyfeleknek. Alkalmas minden informatikai alkalmazott és vezetőség, valamint az IT-vel szorosan együttműködő ügyfelek számára az üzleti követelmények támogatására. Ez a kurzus azoknak a hallgatóknak készült, akik az ITIL® 4 Foundation minősítést keresik, és szeretnének felkészülni az ITIL® 4 Foundation vizsgára.
Az ITIL 4® Foundation lehetővé teszi a jelentkezők számára, hogy az IT-szolgáltatást Management egy teljes körű működési modellen keresztül tekintsék meg a technológiailag támogatott termékek és szolgáltatások létrehozására, szállítására és folyamatos fejlesztésére.
Az ITIL 4® Foundation a következőkkel látja el a jelölteket:
- Holisztikus megközelítés az ügyfelekkel és más érdekelt felekkel közös értékteremtésre termékek és szolgáltatások formájában
- Az ITIL 4® vezérelvei
- A szolgáltatás négy dimenziója Management
- Kulcsfogalmak a Lean, Agile, DevOps forrásból, és miért fontosak ezek az üzleti érték biztosításához
- Hogyan fogja megőrizni az ITIL 4®-ben leírt ITIL gyakorlatok a jelenlegi ITIL® folyamatok által biztosított értéket és fontosságot, ugyanakkor kibővülni, hogy integrálódjanak a szolgáltatásmenedzsment és az IT különböző területeire, a kereslettől az értékig.
Ki az ITIL 4® Alapítvány:
Az ITIL 4® Foundation olyan személyek számára alkalmas, akiknek alapvető ismeretekre van szükségük az ITIL® keretrendszerről, és arról, hogy miként használható fel a szervezeten belüli IT-szolgáltatásmenedzsment minőségének javítására. A minősítés azokra az informatikai szakemberekre is vonatkozik, akik olyan szervezetben dolgoznak, amely átvette az ITIL®-t, és ezért tisztában kell lenniük az átfogó szolgáltatásfejlesztési programmal, és hozzá kell járulniuk ahhoz.
Az ITIL 4® továbbra is támogatja az ITSM közösséget, miközben a digitális világban dolgozó szakemberek szélesebb körére terjeszkedik, irányítva az IT interfészeket és a szélesebb üzleti stratégiát.
A vizsga kötelező:
40 kérdésből álló egyválasztós teszt
A vizsga időtartama: 75 perc (további 15 perc nem anyanyelvű ITIL® vizsgázóknak)
A sikeres vizsgához legalább 26 pontot kell megszerezni a 40-ből.
Olvass tovább...