Kurzusleírás

A környezet

Az iPhone Developer program és az eszközök (SDK, Xcode, IB, iPhone/iPad szimulátor)

A nyelv

  • Essential Objective-C
  • A meglévő kakaóórák használata és saját írás
  • A lényeges minták

Teljesítmény és hibakeresés

  • Memóriakezelés
  • Teljesítményjavítások
  • Hibakeresés és hibaelhárítás
  • Többfeladatos
  • Többszálú elengedhetetlen

A felhasználói élmény

  • A pályázati sablonok
  • A felhasználói felület vezérlői
  • Különféle többnézetű alkalmazások létrehozása
  • A különböző gesztusok
  • UX szabályok és irányelvek

Adatkezelés

  • Állapot mentése
  • SQL it
  • XML
  • Alapadatok
  • Beállítások

Multimédiás vezérlés és néhány speciális funkció

  • A kamera API
  • A képválasztó
  • Videó lejátszása és rögzítése
  • Hang lejátszása és rögzítése
  • A gyorsulásmérő
  • A közelségérzékelő
  • Értesítések és az eseménykészlet
  • Gyors bevezető a 2D és 3D animációk készítéséhez

Helymeghatározó alkalmazások készítése

  • A központi hely használata

Célok és alkalmazástípusok

  • iPhone vs iPad fejlesztés
  • Univerzális alkalmazások
  • Bevezetés a webes alkalmazásokba HTML5 és CSS3 segítségével
  • Interakció egy szolgáltatással
  • Hibrid alkalmazások

Közönség elé tárni

  • Az iAd megértése
  • Megjelenés az App Store-ban – A rövid út

Követelmények

  • Korábbi fejlesztési tapasztalat
  35 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (2)

Rokon tanfolyam

IBM MobileFirst Platform for Hybrid Mobile Application Development

  21 Hours

Rokon kategóriák