Kurzusleírás

1. modul: Önmagunk és mások megértése

    Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan? Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzleti életben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem? Visszajelzés: hogyan látnak mások és hogyan viszonyulnak hozzánk?

2. modul: Communication

    Hogyan kommunikálunk másokkal? Melyek a különböző kommunikációs médiák előnyei/hátrányai? Mit értünk hatékony Communication alatt, és hogyan érhetjük el? Gondolkodási és tanulási stílusaink, valamint azok napi munkánk során történő alkalmazása

3. modul: Érzelmi intelligencia

    Érzelmek és következményeik Az „EQ” megértésének fontossága (a szabványosabb IQ-val szemben) Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza: Önismeret Ön-Management Motiváció Empátia Társadalmi készségek

4. modul: Delegálás

    Mi az a delegáció? A delegálás szakaszai

5. modul: Tranzakcióelemzés

    Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben? Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot a kollégákkal és az ügyfelekkel? Milyen előnyökkel jár az „igaz kapcsolat” apersonal közötti kapcsolatainkban?

6. modul: Érintettek Management

    Az érintettek kielégítése Érintettek elemzése: belső és külső érintettek

7. modul: A változás kezelése

    A változás 9 fő alapelve Érzelmi reakciók a változásra A változással szembeni ellenállás – és az ellenállás előnyei

8. modul: Konfliktusok kezelése

    Mi okozza a konfliktust? A konfliktuskezelés fázisai A konfliktus megértése Saját / a másik személy konfliktusban elfoglalt helyzetének megértése A konfliktus megoldása
Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és azok alkalmazása
  • A szakadék áthidalása
  •  21 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Vélemények (2)

    Rokon tanfolyam

    Customer Care Strategy

    21 Hours

    Rokon kategóriák