Kurzusleírás

Bevezetés

  • Flutter kontra más platformközi keretrendszer
  • A Flutter jellemzők és architektúra áttekintése

Elkezdeni

  • Telepítés Flutter
  • A kódszerkesztő beállítása (Android Studio)
  • Dart függvények és változók megértése
  • Absztrakció, beágyazás, öröklődés, polimorfizmus megvalósítása
  • Dart változók és adattípusok megértése
  • A jövő és az áramlás megértése
  • Egységtesztek és gúnyok
  • Natív módszerek hívása
  • Tiszta architektúra
  • Ízek
  • Dart Analyzer és Dart Metrics
  • Függőség-injekció

Flutter Alkalmazások létrehozása innen: Scratch

  • Flutter projekt létrehozása
  • Alkalmazáselrendezések készítése anyagkomponensekkel
  • Eszközök és képek hozzáadása
  • Nemzetközivé válás

Alkalmazások futtatása és tesztelése

  • Alkalmazások telepítése Android eszközre
  • Alkalmazások üzembe helyezése iOS eszközön (iPhone vagy iPad)
  • A Hot Reload és Hot Restart eszközök használata
  • Widgetek használata
  • Állapottartó vs Állam nélküli widgetek
  • A projekt felállítása
  • Állam nélküli widget létrehozása
  • Állapotjelző widget létrehozása
  • Hozzon létre egy animációt

Útválasztás és navigáció

  • BuildRunner csomag használata
  • AutoRoute csomag használata
  • Hozzon létre átmeneteket
  • Navigációs verem

Databases és egyéb tárolók

  • Bevezetés a Hive-ba
  • A SharedPreferences bemutatása
  • SQL adatbázis használata

Rest Api használata, JSON-ok elemzése

  • A http csomag bemutatása
  • Bemutatkozik a Dio csomag
  • JSON-ok elemzése
  • Kérések és válaszok

Irányító Flutter állam

  • A BLoC csomag bemutatása
  • BLoC megvalósítás
  • a BLoC tesztelése

Programming Tippek és bevált gyakorlatok

Hibaelhárítás

Összefoglalás, és következtetés

Követelmények

  • Android és iOS mobilalkalmazások fejlesztésében szerzett tapasztalat

Közönség

  • Fejlesztők
  • Programozók
 35 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (3)

Rokon tanfolyam

Embedded Linux Systems Architecture

35 Hours

Rokon kategóriák