Kurzusleírás

Bevezetés:

    témakörök fájlformátumok és kiterjesztések különbségek a raszteres grafika / bitkép és a vektoros felbontású hangszínmodellek között
színtér
  • Felület:
  • munka a dokumentum munkaterületén navigáció Eszközpanelek és panelkezelés létrehozás, megnyitás, mentés, vonalzók, segédvonalak, rácsdokumentum Beállítások

      Alapformák:

    a rajzolt alakzatok alakzatokat hoznak létre számok segítségével

      Kiválasztás és jelölés:

    objektumok kiválasztása objektumok csoportosítása átalakítás és igazítás méretezés, elforgatás

      Színek:

    paletta színkezelés, színtár saját színpaletta gradiens színek körvonal tulajdonságai élő nézet

      Rétegek:

    rétegek paletta, rétegrendezés létrehozása, rétegek elrejtése, zárolása, színezése

      Szöveg:

    kiadás szöveg cseréje görbült szövegre egy útvonalon, objektumszöveg tulajdonságai

      Eszközök szerkesztési pontok:

    görbék létrehozása Bezier-vonalak segítségével összeadás, kivonás, csomópontok cseréje csomóponttípusok, amelyek összekötik az útvonalakat és a csomópontokat az objektumban

      Szerszámok ceruza és ecset:

    rajzolás és szerkesztés simítás és eltávolítás típusú ecsetek létrehozhatja saját ecseteit

      Speciális eszközök:

    Maszkok Szimbólumok Szűrők és effektusminták

    Követelmények

    Számítógépes ismeretek.

     14 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Rokon tanfolyam

    GPU Programming with OpenCL

    28 Hours

    GPU Programming with CUDA

    28 Hours

    GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

    28 Hours

    AMD GPU Programming

    28 Hours

    ROCm for Windows

    21 Hours

    Introduction to GPU Programming

    21 Hours

    GPU Programming with OpenACC

    28 Hours

    Rokon kategóriák